måndag 14 maj 2012

Sommaren en annan plåga!!!

Hej!
Nu är sommaren snart här, strots att det är varmare så känns det inte bättre i kroppen.Nu ska man akta sig för solen också, annar blir det stora sår i huden och ett skov, om inte så blir det stora svarta fläckar i ansiktet pga medicinerna och folk tror att man är skitig!
Utmanade SLEn ordentligt genom att börja träna på gym tre gånger i veckan, det gick sådär då det slutade med att jag gäspar ihjäl mig eller nästan svimmar och måste lägga mig på golvet.

 Med smärtor i lungorna och i hjärtat samt att det gör vansinnigt ont när jag sväljer maten speciellt hård mat, så har läkarna beslutat att ta in mig på sjukhus för en stor genomgång.
Lupusen har slagit sig på lungsäck, hjärtsäck och magmunsmuskeln vilket gör att jag givietvis får konsekvenser av det! Men men det bli säker snart bättre!


Gick ute på fälten en dag och hundarna sprang som galningar, svårt att fånga deras livsglädje med Iphonen, mitt hjärta Ricco visar ingenting av sina problem med armbågen och sin törst.
Han och Xeon "The Cat" leker outtröttligt utan att slåss. Vi har provat att söka vidare på Riccos törst men inte lyckats, nu har vi hittat hormonrubbning i regleringen an njurarna!!!???
Och hoppas att detta är rätt väg till ett mer normalt drickande av vatten!


Efter en dos höjning av dropparna så blev resultatet att han lämnade vatten kvar av sin normala vattenportion, jag blev så glad att jag grät mitt hjäta har plågats av att jag inte kunnat hjälpa honom. Men nu ser det ut som om vi fått en öppning, bildbeviset nedan är vatten som fortfarande fanns kvar efter en timme i hans hundgård!!! Hoppas vid gud att det löser sig, annars vet jag inte om jag orkar låta han leva med detta!?


1 kommentar:

Linda sa...

Jobbigt med inläggning, men förhoppningsvis kommer det ju någonting gott ur det. Håller alla tummar för att du ska må så bra som möjligt.

Vad skönt att du verkar ha hittat något som hjälper Ricco!

Kram Linda