lördag 29 januari 2011

Upp som en sol, ned som en pannkaka!

Oooont!!!!!!
Idag är det lättare att säga i vilken led det inte värker och som är svullen! Ibland önskar jag att det vore Artros istället för Lupus, vilket skulle göra att lederna blev förtvinade men utan kronisk inflammation iallafall.

Sa till tjejerna på jobbet -"Jag ska inte göra någonting i helgen, bara vila!" Och vad händer jo en dal i hälsan, är medvetslös av trötthet, så fort jag sätter mig somnar jag, försöker hålla god min, men är glad över att min sambo ser igenom mig! Jag sa att jag inte fattar att han som jobbat natt är piggare än mig, då han klokt påtalade att han inte brottades med nio inflammationer samtidigt och förmodligen var piggare av den orsaken, älskar min gubbe för vad han måste stå ut med!

Han jobbar natt denna helg och det gör att jag kan vara medvetslös utan dåligt samvete, duschar, äter lite, somnar i soffan, äter lite, rastar djuren, somnar igen, äter lite, somnar i soffan igen, spelar citywille på FB, somnar igen och så håller det på. Lyckligtvis ligger hundarna lågt när jag har dessa skov, de är då helt plötligt tålmodiga och lugna. Nu ska jag lägga ned huvudet igen...

Stay Safe!

2 kommentarer:

Kennel Tingsberget sa...

Önskar att det kunde hjälpa med att jag höll upp ditt huvud sådana här dagar. Skit och helvete tycker jag att det är.

Kram

Therese sa...

Fy fasen, jäkla lupus!
Ett tips är Blutsaft, mkt bra järntillskott som är skonsamt mot magen också http://www.blutsaft.se/ - kanske kan ge lite, lite mer energi åtminstone, om dina järnvärden är i underkant. Håll ut.